• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Καμπάνια Gucci υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών (δείτε το video)

Την υποστήριξη των δικαιωμάτων των γυναικών αποφάσισε ο γνωστός οίκος Gucci, με μια παγκόσμια εκστρατεία που ξεκίνησε μέσω του Facebook και την υποστήριξη του Ιδρύματος Bill & Melinda Gates Foundation. Έναυσμα για την καμπάνια που τιτλοφορείται «Chime for Change», είναι τα συνεχώς αυξανόμενα κρούσματα βίας και επιθέσεων σε γυναίκες που ζουν σε αναπτυσσόμενες χώρες.

 

Ιδρύτριες της πρωτοβουλίας αυτής είναι η Salma Hayek Pinault, γνωστή ηθοποιός και σύζυγος του Francois-Henri Pinault, ∆ιευθύνοντος Συμβούλου της PPR, μητρικής εταιρείας της Gucci, η Beyonce και η ∆ημιουργική ∆ιευθύντρια του οίκου Gucci, Frida Giannini.

Παράλληλα έχει δημιουργηθεί μία συμβουλευτική επιτροπή από κορυφαία ονόματα, όπως ο Gordon Brown, πρώην Πρωθυπουργός της Μ. Βρετανίας και ο ακτιβιστής για τα ανθρώπινα δικαιώματα Desmond Tutu.

Σκοπός της «Chime» είναι να συνεργαστεί άμεσα με πληθώρα ΜΚΟ όπως το Global Fund for Women και η Unicef. Η καμπάνια «Chime for Change», η οποία λανσάρεται αυτήν την εβδομάδα στο πλαίσιο του συνεδρίου Ted στην Καλιφόρνια, προσπαθεί να αξιοποιήσει τα social media για να χρηματοδοτήσει με δωρεές μία σειρά από ιδρύματα για την εκπαίδευση και την ισότητα των γυναικών.

Τρεις θα είναι οι πρωταρχικοί στόχοι πάνω στους οποίους θα εστιάσει η Chime: H εκπαίδευση, η δικαιοσύνη και η υγεία, ενώ παράλληλα η Gucci έσπευσε να ξεκαθαρίσει τη θέση της αποστασιοποίησής της από δύο θέματα «αγκάθια» για ορισμένες χώρες: την έκτρωση και την αντισύλληψη

Αντίθετα, η πρωτοβουλία θα λειτουργήσει περισσότερο ως ενδιάμεσος για φιλανθρωπικά ιδρύματα και ΜΚΟ, χρησιμοποιώντας το κύρος του ονόματος του brand και τις σχέσεις του με διάσημους και πολιτικούς προκειμένου να γνωστοποιήσει περισσότερο ορισμένα φλέγοντα θέματα που αφορούν τα γυναικεία δικαιώματα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε το official video της καμπάνιας:

Joomla! meta tags