• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Γνωρίστε τις σπουδαιότερες τροφές που ανοίγουν την όρεξη

Η κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών κατά τη διάρκεια της ημέρας, πέρα από την επιβάρυνση που μπορεί να έχει στην αύξηση του βάρους μας, λειτουργεί και ως «δυναμίτης» στην αύξηση της όρεξής μας, γεγονός ακόμα πιο επικίνδυνο στην περαιτέρω κατανάλωση φαγητού, πέραν του φυσιολογικού.

 

Ποιες όμως είναι οι σπουδαιότερες τροφές με ορεξιογόνο δράση;

1. Τροφές που περιέχουν μονογλουταμινικό νάτριο (MSG).

To μονογλουταμινικό νάτριο αποτελεί σύνηθες συντηρητικό τυποποιημένων τροφών όπως τα πατατάκια, τα κράκερ, το κινέζικο φαγητό και τα έτοιμα γεύματα εμπορίου. Το μονογλουταμινικό νάτριο έχει την ιδιότητα να αυξάνει απότομα τα επίπεδα της γλυκόζης, τα οποία στη συνέχεια πέφτουν γρήγορα και το άτομο ζητάει όλο και περισσότερη τροφή για να αναπληρώσει την ενέργεια του.

2. Τροφές πλούσιες σε ζάχαρη

Είναι οι τροφές όπως η σοκολάτα, τα σιροπιαστά γλυκά, οι πάστες, τα μπισκότα κ.ά. Η ζάχαρη είναι η τροφή εκείνη που ανεβάζει άμεσα τη γλυκόζη στο αίμα και έπειτα τη ρίχνει απότομα και ως εκ τούτου το άτομο θέλει περισσότερη ζάχαρη για να έχει πάλι το ευχάριστο απότομο ανέβασμα της γλυκόζης. Γι' αυτό το λόγο τα άτομα που καταναλώνουν γλυκά θέλουν ολοένα και μεγαλύτερη ποσότητα για να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους. Η κατανάλωση ζάχαρης οδηγεί σχεδόν πάντα σε περισσότερη ζάχαρη.

3. Τροφές που περιέχουν γλυκάνισο

Τροφές όπως το ψωμί ή τα κουλουράκια με γλυκάνισο και ούζο έχουν ήπια ορεξιογόνο δράση. Προσοχή στην συχνότητα και την ποσότητα κατανάλωσης ούζου γιατί περιέχει πάνω από 40% αλκοόλ.

4. Κατανάλωση μυρωδικών

Σε αυτή την κατηγορία ανήκει το σκόρδο, το κάρδαμο, το πιπέρι, το γαρίφαλο και το τζίντζερ. Ιδιαίτερα η πιπερόριζα θεωρείται ιδανικό ορεξιογόνο για τα μικρά παιδιά.

5. Τροφές πλούσιες σε απλούς υδατάνθρακες

Εδώ ανήκουν το λευκό ψωμί, το ρύζι και τα λευκά μακαρόνια, τα οποία όταν καταναλώνονται σε ποσότητα και με μεγάλη συχνότητα, οδηγούν σε μεγαλύτερη κατανάλωση υδατανθράκων. Για να αποφύγουμε την αυξημένη επιθυμία για περισσότερους υδατάνθρακες, καλό είναι να καταναλώνονται αμυλούχα προϊόντα ολικής άλεσης όπως το άγριο ρύζι, τα μακαρόνια ολικής άλεσης και το ψωμί ολικής άλεσης.

6. Τροφές πλούσιες σε λιπαρά

Οι τροφές αυτής της αλυσίδας, όπως τυριά >40% λιπαρά, κρέμα γάλακτος, τηγανιτά εδέσματα, έχουν σαν αποτέλεσμα να ανοίγουν την όρεξη. Καλό είναι να καταναλώνονται μαζί με μια καλή πηγή φυτικών ινών (όπως μια πράσινη σαλάτα) προκειμένου να απορροφάται ένα μικρό μέρος των λιπαρών και να έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη έτσι ώστε να μην οδηγούν το άτομο στο ψυγείο τρέχοντας!

 

Joomla! meta tags