• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Έρχονται τα Χριστούγεννα : Προστατέψτε το βάρος σας!

Μπορεί η περίοδος των Χριστουγέννων να μην είναι πολύ μακριά, αλλά εκτός από τη γιορτινή ατμόσφαιρα που έχει αρχίσει να επικρατεί, παράλληλα υπάρχει και ένα άγχος, γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι τα Χριστούγεννα μας περιτριγυρίζουν νόστιμες λιχουδιές που πολλές φορές δε μπορούμε να αντισταθούμε σε αυτές. Πώς μπορούμε όμως να προστατευτούμε από τον κίνδυνο αύξησης βάρους τις μέρες των γιορτών, χωρίς ουσιαστικά να στερηθούμε τα αγαπημένα μας χριστουγεννιάτικα εδέσματα;

 

 

Ας δούμε μερικά tips που θα μας βοηθήσουν να παραμείνουμε.. εγκρατείς!
•Έχουμε πάντα ως στόχο στις γιορτές να συντηρήσουμε το βάρος μας, ούτε να βάλουμε κιλά, αλλά ούτε και να χάσουμε.
•Διατηρούμε όσο περισσότερο μπορούμε τις διατροφικές μας συνήθειες, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι οι μέρες είναι γιορτινές.

•Δεν ξεχνάμε τα ενδιάμεσα σνακ της ημέρας και τηρούμε τα 4-5 γεύματα ημερησίως.
•Δεν φτάνουμε ποτέ πεινασμένοι στο γιορτινό τραπέζι.

•Την ημέρα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ίσως αφήσουμε τον εαυτό μας λίγο πιο ελεύθερο, όσον αφορά στις διατροφικές μας επιλογές, αλλά την επόμενη μέρα πρέπει να είμαστε πιο προσεχτικοί. Έτσι θα διαπιστώσουμε ότι το βάρος μας δεν επηρεάστηκε ιδιαίτερα.
•1-2 μικρά γλυκά ημερησίως δε θα βλάψει την συντήρηση του βάρους μας.
•Δεν πρέπει να ξεχνάμε να πίνουμε 8-10 ποτήρια νερό ημερησίως.


Ιδιαίτερα για τα γιορτινά τραπέζια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς:

•Αρχικά κοιτάμε όλα τα φαγητά που μας προσφέρουν στο τραπέζι.
•Στη συνέχεια διαλέγουμε αυτά που μας αρέσουν περισσότερο και δεν προσπαθούμε να τα γευτούμε όλα!
•Ένα καλό κόλπο είναι να γεμίσουμε το μισό μας πιάτο με λαχανικά και σαλάτες. Έτσι θα αποφύγουμε αρκετό κορεσμένο λίπος από τα ζωικά τρόφιμα.
•Ξεκινάμε να τρώμε πρώτα τα λαχανικά και έπειτα το κυρίως γεύμα. Με αυτόν τον τρόπο επέρχεται πιο γρήγορα ο κορεσμός.
•Το γεύμα μας πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον 20 λεπτά, για να έχουμε το χρόνο να καταλάβουμε ότι χορτάσαμε, χωρίς να καταναλώσουμε παραπάνω ποσότητες.
•Προτιμούμε 1-2 ποτήρια κόκκινο κρασί που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.

 

Joomla! meta tags