• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Αποτοξινωθείτε πριν το Πάσχα!

Λίγες ημέρες έμειναν πριν το Πάσχα και καλό θα ήταν να γνωρίζουμε, πριν ενδώσουμε στη κρεατοφαγία της Λαμπρής, ποιες είναι εκείνες οι υπερτροφές που πρέπει να καταναλώνουμε για να μας βοηθήσουν να αποτοξινωθούμε και να θωρακίσουν τον οργανισμό μας, διασφαλίζοντας την καλή σωματική, αλλά και ψυχική μας υγεία.

 

Σπανάκι

Το σπανάκι όταν καταναλώνεται ωμό(σε σαλάτες), έχει την ιδιότητα να ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση, να οξυγονώνει τον οργανισμό, συντελεί στην ομαλή λειτουργία του εντέρου, καθυστερεί τον εκφυλισμό των εγκεφαλικών κυττάρων και ταυτόχρονα καταπολεμά την αρθρίτιδα. Παράλληλα, δρα προληπτικά απέναντι στον καρκίνο του παχέος εντέρου, του οισοφάγου και των ωοθηκών. Οι ευεργετικές του ιδιότητες συνεχίζονται με τη διασφάλιση της καλής υγείας των οστών ενώ οι αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό και χαρίζουν λαμπερό δέρμα και μαλλιά. Όλες αυτές οι ιδιότητες εξασθενούν όταν το σπανάκι υποστεί βρασμό, γιατί δυστυχώς όλα τα λαχανικά, ιδιαίτερα αν είναι τεμαχισμένα, χάνουν ένα σημαντικό ποσοστό των θρεπτικών ουσιών τους με το βρασμό, όπως βιταμίνες και ανόργανα άλατα, τα οποία απελευθερώνονται στο νερό, καθιστώντας το σε μερικές περιπτώσεις, ευεργετικότερο από το πραγματικό λαχανικό. Επίσης, επειδή ο βρασμός είναι μια παρατεταμένη διαδικασία μαγειρέματος για τα λαχανικά, πολλές από τις θρεπτικές τους ουσίες καταστρέφονται.

Λεμόνια

Θεωρείται το απόλυτο αποτοξινωτικό φρούτο αφού είναι πλούσιο σε βιταμίνη C με μοναδική ικανότητα να απομακρύνει τις ανεπιθύμητες τοξίνες. Σε διάφορες δίαιτες προτείνεται ζεστό νερό με λεμόνι, ένα ρόφημα που θα λατρέψει το συκώτι σας!

Πράσινο τσάι

Τα τελευταία χρόνια θεωρείται από πολλές δίαιτες, σαν ο «βασιλιάς του κάψιμου λίπους»! Το πράσινο τσάι έχει την ιδιότητα να διασπά το λίπος και να αυξάνει το ρυθμό με τον οποίο το λίπος «καίγεται» στο σώμα μας, ενώ μια ουσία που περιέχει η επιγαλλοκατεχίνη, ενεργοποιεί τα γονίδια καύσης του λίπους της κοιλιάς, επιταχύνοντας με αυτό τον τρόπο την επιθυμητή  απώλεια βάρους.

Ανανάς

Ιδανικό για αποτοξίνωση και πολύ εύγευστο. Περιέχει  βιταμίνη C, ανόργανα άλατα, φυτικές ίνες και  ένζυμα που βελτιώνουν την λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Έχει μικρή περιεκτικότητα νατρίου και χοληστερίνης και οι έρευνες τον κατατάσσουν στις τροφές που μας βοηθούν να επιτύχουμε το ιδανικό βάρος.  

Ραπανάκια

Περιέχει  υψηλές ποσότητες  καλίου, φυλλικού οξέος, ασκορβικό οξύ, και υψηλότερες ποσότητες σε μαγνήσιο, χαλκό, ασβέστιο, ριβοφλαβίνη, βιταμίνη Β6, κλπ., τα οποία το καθιστούν σε μια υπέρ-τροφή για τον οργανισμό.

Πράσινα Φασόλια

Τα αποκαλούν το «κρέας του φτωχού» και δεν έχουν άδικο! Έχουν λίγες θερμίδες, ενώ παράλληλα περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά. Είναι πλούσια σε  βιταμίνες Α, Β και C, Κ, διαιτητικές ίνες και μαγγάνιο, ενώ παράλληλα είναι καλή πηγή φυλλικού οξέος και σιδήρου και των ανόργανων συστατικών μαγνήσιο, ασβέστιο και φώσφορο.

Αγκινάρα

Η αγκινάρα αποτελεί ένα φυσικό διουρητικό, που βοηθά την πέψη και τη βελτίωση της λειτουργίας της χοληδόχου κύστης, αλλά και στην ανακούφιση γαστρεντερικών προβλημάτων. Περιέχει νερό σε ποσοστό 85% και γι’ αυτό σχετίζεται με την υγεία του ουροποιητικού συστήματος, ενώ παράλληλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, σίδηρο, φώσφορο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο. Και μιας και είναι η εποχή της, καλό θα ήταν να την εντάξουμε στις διατροφικές μας συνήθειες.

Σπαράγγια

Είναι μία μοναδική πηγή θρεπτικών συστατικών που συμβάλλουν στη σωματική και πνευματική υγεία, γι’αυτό και θεωρούνται ο «αριστοκράτης των λαχανικών» . Περιέχουν αρκετά αντιφλεγμονώδη συστατικά, που βοηθούν στην καταπολέμηση της αρθρίτιδας και του άσθματος. Άλλωστε είναι γνωστό ότι έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες, ενώ περιέχουν  και φυλλικό οξύ το οποίο είναι σημαντικό τόσο για τη σωματική, όσο και για την ψυχική μας υγεία, αλλά κυρίως για την κυτταρική ανάπτυξη και αναγέννηση.

Σκόρδο

Μπορεί να μην αντέχετε την χαρακτηριστική έντονη μυρωδιά του, η αλήθεια είναι όμως ότι το σκόρδο είναι αποτοξινωτικό, τονώνει τον οργανισμό και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αν το χρησιμοποιείτε συστηματικά θα μειωθεί η χοληστερίνη σας και  η αρτηριακή πίεση. Ακόμη καταπολεμά τα βακτηρίδια και τους μύκητες μειώνοντας τον κίνδυνο μολύνσεων και τροφικών δηλητηριάσεων από επικίνδυνα μικρόβια. Το σκόρδο επειδή είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, τα οποία βοηθούν στην καταστροφή των ελεύθερων ριζών οξυγόνου που καταστρέφουν τις κυτταρικές μεμβράνες και το DNA, μπορούν να συμβάλλουν στη διαδικασία της γήρανσης και στην ανάπτυξη πολυάριθμων καταστάσεων , όπως η καρδιοπάθεια και ο καρκίνος. Να σημειώσουμε εδώ, ότι σύμφωνα με μελέτες έχει βρεθεί ότι το σκόρδο ελαττώνει την αρτηριακή πίεση όταν χορηγείται σε σχετικά μεγάλες ποσότητες (π.χ. 10 έως 25 σκελίδες νωπού σκόρδου την ημέρα). Τα σκευάσματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο είναι εκχυλίσματα ή αποστάγματα σκόρδου που δεν έχουν σταθερή περιεκτικότητα στην δραστική ουσία του σκόρδου αλλικίνη.

Joomla! meta tags